frulundquist.blogg.se

Mitt namn är Helena Lundquist, bor i Ursviken med min underbara man Alexander, och min underbara son Fred, som föddes i December 2014. Jobbar som förskollärare (föräldraledig just nu) och är även instruktör på ett gym, i sh'bam, afro, zumba och bodypump. På min fritid tycker jag om att sy och sticka, och att vara ute i naturen, och vara med min fina familj. Min blogg kommer att handla om mitt liv, och allt som händer och inte händer i min vardag, det kan alltså innehålla allt möjligt=)

tidsomställning - nej tack!

Publicerad 2016-10-30 20:07:00 i Allmänt, Fred,

Exakt så känner jag! har aldrig funderat så mycket på att vi ställer om klockan, har bara tänkt att det spelar ingen roll. Det påverkar inte mig. Jag känner mig varken piggare eller tröttare, eller tycker det blir ljusare.
Men så skaffade vi barn. och nu fattar jag verkligen inte varför man håller på med så här tokiga grejer!!
Fred är inne i en fas då han vaknar väldigt tidigt (som han är då och då, läs ofta!) han vaknar halv fem-fem. Imorse blev det dock 3.40!!! hoppas verkligen att det går fort att vänja om honom till vintertid! Före fyra är verkligen inte morgon. före fem är inte heller morgon!
ja, nu har jag klagat av mig lite grann. Nu ska jag fortsätta se lite fotboll på tv=)
Fred försöker sig på att blåsa upp en ballong ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela